Moroccan oil = Maria Montezami

 
 
Var till frissan igår och klippte mig och färgade håret. Det var länge sedan jag var där. Det var så skönt att bli ompysslad och sitta ner i lugn och ro i flera timmar.
 
 
Fick se den här produkten. Fick pröva den i håret och luktar helt underbart.
Den ska visst vara bra för håret. Min äldsta dotter har prövat den och
säger att den är toppen. Så jag slog till på en sådan jag med hihihi. Det
fanns även flera produkter i denna serie som jag tänkte önska mig
i julklapp (så nu vet ni barn vad Mamma vill ha ( "ler" ).
 
Så nu är är även jag och Maria Montezami lika - kul!! Det var ju hon som pratade om den i sin serie. Henne gillar jag. Hon är en sådan person som bjuder på sig själv - Härligt med såna människor.
 
Kraam Susanne
 
P.S Väntar på att det nybakade brödet ska bli färdigt i ugnen sedan ska vi åka in till de äldsta barnen med bröd och hälsa på en stund (de ville även ha hjälp av Pappa med diverse saker ;) ).
 
Vad kommer ni att hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Josefine

SÅÅÅ bra!!

2012-11-25 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0