Tidigare helg!



Ååååhhh, så skönt med tidigare helg ledighet. Ledig nu i hela fyra dagar. Yippieee.



Varje år vid den här tiden (kristi himmelsfärdsdag) så kommer alltid musikkåren och spelar utanför där vi bor. Så jag skyndade mig ut med kameran och knäppte dessa kort. (Är det någon sonm vet varför vi "firar" denna dag??).

Vad ska jag nu hitta på nu när jag är ledig ......hmmm....får se. Jag tar nog dagen lite som den kommer. Men det är klart jag har alltid något jag kan pyssla med.För jag har ju lite svårt att sitta still, vill alltid har något att göra....hmmmm.

Ha det allra bäst och trevlig helg!

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Josefine

JAAAA jag slapp dom, herregud vilken tur :P drygaste som finns

2012-05-18 @ 20:38:25
URL: http://anotherrainyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0