Mera London



Här är deras typiska telefon kiosker. Tycker de är ganska charmiga. De fanns lite överallt.



Den här åkte vi inte, London eye har jag för mig att den heter.



Buckingham Palace.



Röd fin vakt utanför slottet.



Vart lite öl på en mysig pub med mat. Var skönt och sitta där en stund efter shoppingen och sevärdheterna, tunnelbaneåkandet.




Den här skylten satt vid ett angränsade rum till vårat sovrum. Tyckte den var ganska lustig.

Vi hade det väldigt skönt i London. Flickorna tyckte det var roligt med allt. Alla sevärdheter och shopping mest shoppingen tror jag hihihi. De har ett stort varuhus som heter Primark, där var det billigt med kläder, väskor, skor ja, nästan allt.

Det fanns även en stor affär som sålde M & M godis det var i fyra våningar med godis , leksaker i just deras stil. Ganska häftigt!

Vi var även in i en Disney leksaksaffär. Det var fullt med Disney figurer, synd bara att flickorna är lite förstora för det nu.

Flygreasn gick bra men hotellet var lite sisådär. Men vi besöker gärna London igen.

Nu ska jag sätta igång med att baka tårtbottnar för i helgen blir det fest.

Det är synd att käre mannen ska åka bort ikväll och blir borta ända till måndag kväll men det löser sig nog ändå.
Har mina flickor till hjälp.


Ha det allra bäst

Kramar Susanne


Kommentarer
Postat av: Monica

Ser ut som ni haft en mysig resa :) Ja, det finns mycket kul att uppleva... OCH shoppa i London :)



Hoppas du får en bra helg med tårtor och festligheter :)



Kram från en som också är "gräsänka" i helgen ;)



2012-05-04 @ 15:44:33
Postat av: Elott

Härligt med en weekendresa!

2012-05-08 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0