Konfirmation



Idag har det varit en stor dag för min "minsta" tjej. Hon har konfirmerats.



Plockade lite vitsippor och satte i en kanna dagen till ära.




Ville inte riktigt vara med hela hon på bild.



Fick många fina paket. En var en fin present från hennes Farmor. Det var en gammal näsduk med en väldigt fin spets runt som hon hade haft när hon konfirmerades. Vilken fin present. Tack gulliga du, hon vart jätteglad för den och den andra presenten med :). 



En fin sminkväska från hennes storasystrar.



Storfavorit bland alla tårtor har varit ända sedan hon var liten, mandarintårta.



Jag är en stolt och glad mamma idag som har en sådan fin tjej som har tagit konfirmation och var så duktig i kyrkan som tog tag i mickrofonen och läste en vers (hade inte ens talat om det för mig vad hon skulle göra- det är typiskt henne, har gjort så förut med hihihi).

Tack mina andra tjejer som har hjälpt mig under dagen med allt möjligt annat.

Konfimationen fortsätter imorgon med. Så vi blir väldigt kyrkliga denna helg hihihi.

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: emma

Självklart ställer vi upp och hjälper dig :) vi blir riktiga "kyrknissar" denna helg!

2012-05-05 @ 23:18:34
Postat av: Josefine

hihi gulligt :)

2012-05-07 @ 21:35:37
URL: http://anotherrainyday.blogg.se/
Postat av: Elott

Det är så fint och högtidligt med konfirmation. Ni hade tur med vädret också! :)

2012-05-08 @ 20:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0