För många- nejdå!






Jag bara älskar väskor och plånböcker tycker det är så himla roligt. Den här väskan hittade jag i London när vi var där för ett tag sedan. Den är lite mild rosa aktig i färgen med fin spets runt om.Köpte den inne på en affär som heter Primark. Det var väl lite liknande Ullared, lite billigare. Ibland kan man hitta fina saker där och ibland inte.  



Köpte även en liknade börs som matchar väskan att ha små slantar i. Jättegullig!



Vet ni vad vi mera hittade. Jo, En Cath Kidston affär. Vi vart så lyckliga att vi bara sprang omkring där inne som små yra höns (alltså jag och min mellersta dotter och stora dottern försökte hjälpa oss och den lilla tjejen tyckte vi var knäppa, käre mannen bara suckade och undrade om vi var färdiga någon gång hihihi). Men det var så MYCKET FINT att det var svårt att välja ville ha ALLT. Är ni London så gå gärna in på den här affären om ni tycker om den här stilen :)).



Det slutade ialla fall att jag tog den här väskan.





Och den här plånboken. Det är inte bara väskor/plånböcker som finns där utan mycket annat också.

Så nu har jag två väskor och plånböcker jag kan byta efter humör och kläder. Det är så roligt. Är så nöjd över mina köp :))

Ha nu en riktigt skön fredag. Idag är det stor handling på schemat, behöver fylla upp både kyl/frys.

Kramar Susanne

Psst. Det vart lite mycket bilder idag men hoppas ni tyckte om de ;)


Kommentarer
Postat av: Elott

Jättefina väskor! Väskor kan man aldrig få för många av... ;)

2012-05-20 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0