Blåa blommor



Hann med ett loppis besök nu i helgen med. Har ni sett vilken helt underbar stor kanna jag hittade och till ett bra pris dessutom. Den är så fin i sina blåa blommor. Tänk er denna fylld med sommarens blommor eller bara som den är. Just nu har den hamnat ute på altan. Ja.. jag kunde helt inte låta bli den där den stod. Love it!



Hittade även den här fina burken. Titta på det fina trälocket. Kunde inte motstå den heller här fast jag har olika modeller av sådana.



Fina blåa blommor även på denna och så står det mjöl på. Texten är så fin. Har även ställt denna ute på altan. Kanske ska jag sätta ner en blomma i den har inte riktigt bestämt mig än. Vad tycker ni?

Imorse när jag var ute och gick med hunden 06.00 ja, otroligt tidigt. Då var det faktiskt frost på bilarna. Värmen den vill inte riktigt komma ännu.

Ikväll kommer käre M hem och det ska bli så roligt. Har riktigt längtat efter honom och jag tror tjejerna har gjort det med.

Ha det allra bäst.....

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Jättefina saker! Det var visst många loppisar i Västerås i helgen, synd att jag missade dem.

2012-05-08 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0