Altan bygge



Igår var vi iväg en sväng och köpte lite nya brädor till altanen. Först var det meningen att vi "bara" skulle byta golvet men.......



Det drog ju så klart med sig så mycket mera. Under var det allldeles ruttet. Så vi hade ju kunnat ramlat igenom golvet. Så då vart vi ju tvungna att köpa nytt sådana brädor med. Nu är det ialla fall gjort och det blir nog bra när det blir klart :). Käre mannen sliter där ute nu och jag ska gå ut och hjälpa honom med det jag kan göra (servera kaffe/ fika bröd och uppmuntrande ord hihihi).

Ha en bra söndag och solen skiner idag. Härligt!

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Oj, vad ni grejar :) Jag har inte kommenterat altanen tidigare (dina tidigare inlägg), men det ser jättefint ut med alla detaljer. Mysigt att ha en inglasad altan, sommaren blir så mycket längre.

2012-05-20 @ 21:10:30
Postat av: Vendela

Hej Susanne,

vad tråkigt att det hade ruttnat. Samtidigt vet ni nu att ni har en säker och fräsch altan som ni snart kan gå på. Visste du att Byggla har en altantävling där du kan vinna 10 000 kronor på Byggmax? Det är bara att maila mig så kan jag berätta mer om tävlingen, om Byggla och om den lilla välkomstpresenten om du vill starta upp ditt projekt på Byggla.

Mvh

Vendela på Byggla

2012-05-22 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0