Vita - såklart!



Rossi och jag tog en promenad i fm. Målet var att köpa blommor.



Det vart vita penseér - såklart. Här har även lagt runt lite bast (tror jag att det heter).



Hittade även ett litet fågelbo och några små ägg som jag la i bland blommorna. Visst vart det sött.



Titta på den här fina krukan, visst är den fin med all krusiduller. Fick den av gulliga svärmor i julas med en julgrupp i. Tog och plantera lite annat i den nu. Tack gulliga :).






Här är några narcisser och penseér tillsammans i en gammal balja.
Den står nu på framsidan på yttertrappan.

Är nöjd med detta så länge.

Väntar och längtar tills jag kan ha mera sommar blommor ute. Men det gör nog alla så här års.

Ha nu en mysig helg alla.

Kramar Susanne


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka fina blomarrangemang du har gjort :) Tur att det är blommor som klarar lite kyla... för här var det regn och hagel alldeles nyss! Ni kanske hade samma oväder hos er? Samtidigt lyste solen!!! Konstigt...



Ha en mysig helg, hälsa familjen! Kram :)

2012-03-30 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0