Nu öppnar vi dörren mot helgen



Har nu äntligen fått tag i en gammal dörr som jag har letat. Jätte roligt.



Har pyntat den med en gammal klänning (loppis) och ett paraply som jag hittade i Venedig för några år sedan när ni var på semester där bl.a. Det är så fint när man fäller ut det, så är det liksom lite spets runt det. Gillart väldigt mycket.
Ska försöka få tag i ett gammalt handtag till dörren också tyvärr satt det ju inget på när jag hittade dörren.




Här också en kär favorit som jag har i fönstret. En gammal fotogen lampa vi fick i bröllopspresent av svärmor/svärfar ♥. (för hundra år sedan).

Jag har tagit in en målare som ska hjälpa oss att måla panelen i hallen, vit såklart. Vi hinner inte riktigt med. Just nu känns det som vi eller rättare sagt jag har dragit igång lite för mycket projekt på en gång. Med det är lite typiskt mig hihihi.

Vi ska fortsätta med våran tvättstuga i helgen men nu är det mest lull lull kvar, det roliga.

Ha en bra fredag ♥

Kramar Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0