Mysig lördag!



Jag ska en skön och mysig lördag idag med min äldsta dotter. Vi ska till det gul/blåa varhuset och handla lite som behövs till tvättstugan bl.a. Den är snart helt klart. Ja, jag vet att att jag nämnde det för ett tag sedan också men men.......... det har varit så mycket både jobbet och privat. Sedan ska vi till mellersta dottern som jobbar idag och handla lite vårblommor. "Lilla tjejen" är på läger. Hoppas hon har roligt. Kommer hem ikväll-längtar ♥.



Man ska hinna med både jobb, hemmaliv med barn (fast de nu är stora), vårstäda både inne och ute, tvätta fönster, titta över garderoberna (om man kan ha samma kläder som förra året eller om det har varit mal i skåpet hihihi). Man kanske har för mycket krav på sig . Allt behöver ju inte vara klart på en gång- säger käre mannen i huset. Man jag är sådan som person att allt ska helst vara klart redan igår hihihi.

Jaja- nog gnällt för idag hihihi.

Ha nu en riktig skön lördag!

Kramar Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0