Kannor!



Som sagt jag är en liten samlare.



Har en liten samling på kannor. Älskart! Tycker om formen på kannorna handtagen som kan vara lite snirkliga eller raka, de kan vara blommiga, enfärgade, blåa, eller rosa. Spelar ingen roll. Jag tycker om de i alla fall.



Här står min lilla samling, ovanför köksfönstret på en hylla (som nu har blivit vit).

Samlar ni på något?

Helgen här har gått i städning, röja, röja lite till. Tvättning av några fönster tvättat bilar, vi har även fikat såklart ute i solen. Har även shoppat lite nya blommor och lite annat kul som ni ska få se en annan gång.

Ha nu en bra start på veckan.

Kramar Susanne


Kommentarer
Postat av: Evalott

Det var en fin samling! Är det en "Blå Blom"-kanna jag skymtar längst bort till höger...? Den servisen har alltid varit en favorit för mig, ända sedan jag var barn, tyvärr äger jag inte en enda del! :)

2012-03-26 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0