Julklapp?



I Julas gav jag mig själv en julklapp hihihi.



Lite kik inuti den. (Dålig bild tog sent i går kväll) men tyget inuti är rött med vita prickar. Med mycket fack.



Remmen är flerfärgad med ett snyggt spänne.



Det är en Cath Kidston väska som jag beställde i julas som jag nu har som vår väska. Åhh, jag bara älskar hennes saker. Hon har så fina plånböcker, väskor, handdukar, dukar och mycket mycket mera.

Är nu sugen på att beställa en plånbok av henne.
Det är verkligen min stil på hennes saker.

Gå gärna in och kika på- http://www.countrystyle.se/cathkidston/

Må nu allra bäst små goa rara.

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Jättefin! Nu blev jag sugen på en ny väska! :)

2012-03-28 @ 14:32:41
Postat av: Monica

Mysig väska :) Var faktiskt in på hemsidan och tittade lite... måååånga fina saker fanns det :)

2012-03-28 @ 21:47:22
Postat av: Emma

Mycket fin väska! Funderar också på en plånbok från henne...tror nästan det :)!

2012-03-29 @ 21:36:05
Postat av: Susanne

Det är synd att hon inte har en butik i Sverige man kan besöka och titt på allt! Kul att ni tittar in :)

2012-03-30 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0