Hallen är nu äntligen färdig!



Så här såg det ut tidigare. Här har jag påbörjat måla det vitt lite grann (innan vår käre målare tog över). Det var blå panel i hela hallen. Hur kunde man välja det?? hihihi.



Så här ser det ut nu! (tog inte så många bilder på det blåa- såg det nu men ni anar nog hur det var). Gamla hattaskar och en korg med alla shjalar i.



Här ser ni hur panelen kom fram mycket bättre. Det var så mörkt förut med det blåa. Rummet känns mycket större nu och ljusare. Tänk vad lite färg kan göra.





Tulpanerna har fått flyttat ut hit i hallen på en stol. Charmigt! Tycker jag.

Måste skynda mig nu!
Ska hinna med att måla på ett par saker innan jag åker till jobbet.

Får se vad denna vecka har att bjuda på.

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Evalott

Ja, ibland undrar man hur man tänkte över vissa färgval och annat, tidigare i livet... Men så är det ju - det man gillar nu tycker man väl förmodligen är jättetrist och omodernt om några år... :)

2012-03-19 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0