Elsas Konditori



I Helgen tog vi en sväng till Elsas konditori i Norberg.
Jag bjöd familjen och svärmor/svärfar på en liten utflykt. Eftersom jag har fyllt år och det inte går att vara hemma mitt i våran renovering så åkte vi till Norberg och tog lite em- kaffe.. Kul!


Nu är det ju Mars månad men tänk den här underbara miljön i sommar när det är grönt och fint- hmmm.



Så står man där och funderar vilken man ska ha eller vilka. Det finns så mycket gott. Personalen är klädda i långkjolar och fina förkläden. Jaa - man kommer tillbaka lite i tiden.



Kaffebordet!




Mums!







Den här räksmörgåsen försvann väldigt fort ner i magen hihihi.


De har möblerat med gamla möbler. Soffor, stolar, bord och mycket mycket mera.
Den här soffan väckte vill ha- begär.



Fin gammal ljusblå kakelugn.



Lite mörk bild. sorry.



Ännu en kakelugn.







Visst ser det alldeles underbart ut. Har ni ännu inte varit där så kan jag varmt rekommender det. Det är även gulligt runt om kring utanför Elsas. Det finns även loppis där om någon skulle vara intresserad.

Vi hade en mysig em.

Sköt om er

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Evalott

Hej hej, vilken fin blogg du har! Ska bli kul att följa den. Kram!

2012-03-12 @ 11:16:58
Postat av: Monica

Elsas Konditori... vilket mysigt ställe! Har varit där för många år sen, men kan tänka mig en tur dit igen. Perfekt sommarutflykt :)

2012-03-12 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0