Borta bra men hemma bäst



Det stämmer så bra. Jag trivs verkligen hemma där jag kan gå runt och pyssla med det jag tycker om. Fredagar är jag ledig så då kan jag göra lite av det som jag inte hinner i veckorna och gillar att göra. Utan några måste. (Ja- ni vet nog hur det är).



På vardagarna är det så mycket stress man ska hinna med både det ena och det andra och helst lite till. Dygnet har för få timmar ibland.



Hittade fina tulpan lökar i kruka igår när jag var och handlade (vita såklart). Satte ihop det här i morse tidigt med lite tårtpapper runt och såklart spets runt. Visst vart det gulligt. Det står nu på bordet i köket. Blir nog fint när det slår ut.

Tack alla som tittar in hos mig

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Monica

Fint arrangemang, ljuvligt när tulpanerna slår ut som sagt! Skönt med lediga fredagar :)

Trevlig helg till dig och familjen!

Monica

2012-03-16 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0