Änglar- visst finns de



De finns runt om oss mitt i vardagen fast ibland missar man dem. De kan ställa upp med skjuts till/från skolan med den "lilla" tjejen, ställa upp genom jobbet om vi behöver extra hjälp, ut och gå med hunden, ja- listan kan göras hur lång som helst.



Bara en sådan sak som att dammsuga här hemma som inte jag alltid hinner med. Ibland har jag två stycken änglar som hjälper mig med det. Små vardagliga saker som man nästan tar för givet. Man ska nog uppskatta det lilla här i livet.



Den här brickan brukar förändras då och då. hittade den såklart på loppis var annars. Jag bara älskar den. Just nu står de små kryddburkar på den med ett litet ljus i en gammal gräddkanna (tror jag att det är hihihi) fick den av min svärmor och jag gillar den väldigt mycket. Tack gulliga. Har även lite godis i skål för den som är sugen. Varsågoda!

Var rädda om varandra!

Kramar Susanne ♥

Kommentarer
Postat av: emmaplemma

Du kommer alltid att vara min ängel :) pusspådig!

2012-03-08 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0