sssshhhh- hemligt



Så här ser mina blomlådor ut i år. Vita pelargoner och något hängande som jag inte minns namnet på men de kommer att bre ut sig mera- sa hon på blomaffären.





Bilderna får tala för sig själva.

Här hemma har det varit mycket hyssjande, pssst hemligt hemligt på sista tiden. Allt för att mellersta dotter tar studenten imorgon. Men det är så roligt!  Är nu klara med det vi kan göra ikväll och lite små pyssel imorgon innan vi åker.


Hoppas såklart på fint väder. Så imorgon ska jag bara njuta och lägga till alla fina minnen och glädjestunder. Kommer såklart även att gråta en skvätt med- det hör nog till. Tänk att hon har blivit så stor min dotter- åren har gått så fort, vart har de tagit vägen.


Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Nu blev jag inspirerad att äntligen fixa en ny skiva till mitt gamla symaskinsbord. Har klurat på om jag ska ha det utomhus. Rostar det mycket? Hur länge har du haft ditt bord utomhus? Jättefint arrangemang med blommorna. :)

2012-06-11 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0