Snälla barn



För ett tag sedan hade mina tjejer varit i stan och shoppat.



Barnen vet precis vad jag gillar :)). De kom hem med det här lilla lilla "tårtfatet" till mig. Visst är det fina blommor på och fin blå kant runt om. Precis mina färger.



Det är även en liten liten blomma på själva foten. Så fint!



Fick även två stycken muggar med i samma serie.







På botten på muggarna är det en söt liten blomma.

Jag vart så glad över det fina tårtfatet och de två muggarna. Har druckit te ur muggarna och det smakde så gott. Tårtfatet kan man ha som det är eller lägga på små kakor på när man har besök :)).


Visst har man snälla barn. Älskar er allihopa.  Tack!

Fick en fråga om symaskinsbordet jag har ute vid trappan. Käre mannen har lagt (skruvat) fast två stycken grova ohyvlade brädor på det och det har stått ute i flera år, året om. Det blir inte speciellt rostigt och mig gör det inget om det skulle bli lite till det är bara charmigt- tycker jag. Jag brukar "pynta" det efter årstid. Hoppas du får i ordning på ditt med. Jag har även ett till symaskinsbord som jag har lite annat på som ni kan få se en annan gång.

Ha en bra kväll.

Kramar Susanne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0