Skolavslutning för "lill" tjejen.





Min dotters blommor hon fick för en vecka sedan börjar på att tacka för sig. Har sparat det jag kunde i en bukett och några har jag lagt i en skål med vatten. Så fint.



De här fina rosorna och en liten annorlunda färg fick "lill" tjejen till sin skolavslutning.



Det blev varm smörgåstårta och marängtårta. Till det lite jordgubbar. Det ville hon ha på sin avslutningsdag. Så då gjorde jag det förstås snäll som man är. Storasyster kom också hem och firade henne.



Visst är det gott med jordgubbar man kan äta hur mycket som helst. De här jordgubbarna är köpta. Våra hemma är nästan färdiga. Jag har ätit några ikväll. Mumms!

Nu har hon åkt till Gröna lund och roar sig med sina kompisar :)). Ska hämta henne i natt. Får försöka att hålla mig vaken till dess. Kanske roar mig med lite strykning av tvätt så här på fredag kvällen hihihi. Käre mannen tittar ju bara på fotboll :(.

Är ni också fotbollsänkor ikväll??

Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Elott

Otroligt vackra rosor på översta bilderna, ser nästan konstgjorda ut!

2012-06-17 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0