Ogräs?



Det är så härligt att man kan plocka blommor i dikeskanterna nu. Det är helt gratis och det sprider sådan glädje. Dessa blommor plockade jag imorse när jag var ute med hunden.



Tänk att så enkelt att plocka och sätta ner i en kanna kan bli så fint. Det får vara ogräs om det vill men jag tycker det är fint i alla fall.

Tittade ni på "Lets´dance" igår? Min favorit Anton Hysen vann. Kul! Men Molly var duktig hon med men jag tyckte nog Anton var lite bättre.

Ha en bra lördag om en, en blåsig sådan.

Kramar Susanne


Kommentarer
Postat av: Elott

Ja, plocka blommor blir man aldrig för gammal för. Det är så vackert med dessa vilda blommor, så somrigt!

2012-06-03 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0