Semester

 
Har nu ÄNTLIGEN SEMESTER. Kan inte förstå det själv riktigt än. Nu kan man fylla dagen med allt som man vill göra eller inte göra. Härligt! Ta långa sovmornar, ta långfrukost, sova på en filt ute på tomten, grilla ja- allt eller inget. Det blir vad man gör det till. Jag och min köre M ska i all fall njuuuttta.
 
Är så glad för min äldsta dotters skull idag, hon har klarat av motorcykel teori och nu är det bara mc- uppkörningen kvar. Stort Grattis J, pussar och kramar i massor till dig. Älskar dig!
 
Nu ska jag gå ut och fånga dagen
 
Kramar Susanne

Kommentarer
Postat av: Monica

Önskar dig och familjen en riktig skön och avkopplande semester, nu får vi bara hoppas på mycket sol och mindre regn, eller hur :) Nästa vecka åker vi upp till Sundsvall och hälsar på Camilla några dagar (hon bor ju numera där uppe med sin pojkvän). Ska bli kul att göra lite utflykter där omkring.

Ha det gott och hälsa så mycket!
Monica

Svar: Ja. mindre regn gör inget alls men det är i allaf all skönt med semester. Hoppas ni får det bra i Sundsvall och många trevliga utflykter. Ha det bra - hälsa alla.
Susanne

2012-07-08 @ 23:49:39
Postat av: Elott

Härligt med semester! Njut och koppla av. Själv jobbar jag en vecka till, känns som en evighet... :)

Svar: Ja det är riktigt skönt med semester (fast det regnar) man hinner med lite inne då istället. Inga tider att passa- härligt. Hoppas ni också får det bra sen när du får semester. Veckan går nog fort....... eller :))
Susanne

2012-07-09 @ 08:14:02
Postat av: Josefine

Love you too mami!

2012-07-17 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0