Carl Larsson

För några år sedan så var hela familjen upp till Sundborn- Carl Larsson. Helt underbart ställe. Har ni inte varit där så kan jag tipsa er om att det är helt klart värt ett besök och gå gärna rund turen med guide.
 
Då fick jag se den här bänken som de hade där och jag vart alldeles kär. Måste bara ha- tänkte jag. Sagt och gjort- smila in mig hos gubben och han var så snäll - byggde den här till mig. Den är inte riktigt lik men snarlik är den i alla fall. Love it.
 
Sittbänken var grön tidigare men nu i år - vit målad. Framför bänken står det en gammal kabelrulle som också har blivit vit.
 
I hålet på kabelrullen har jag satt ner några dikesblommor i en vas. Enkelt.
 
 
.
Här brukar vi sitta och ta oss en fika. Så himla mysigt. 
 
När jag tog dessa kort så var det ganska sent mot kvällen därav de mörka bilderna
 
Ha det bäst
 
Kramar Susanne
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elott

Vilket härligt fikaställe!

2012-07-09 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0