Äntligen fredag

-..-


Det är så skönt med fredagar. Jag är alltid ledig då och jag har nästan hela dagen för mig själv. Jag kan göra vad jag vill eller inte vill. Idag tror jag ska sätta mig vid symaskinen och sedan tänkte jag ta en lång promenad med våran hund. Rossi- som hunden heter, han blir nu 1 år i febrauri. Det har varit ett omtumlande år med honom. Inte trodde väl någon av oss i familjen att det var så mycket jobb med en liten gullig hundvalp. Men han är så mysig och jämnt glad, han vill hälsa på alla när vi är ute både människor och andra hundar.

Ni ska få se bilder på honom vid ett annat tillfälle. Just nu ligger han och snosar nere vid mina fötter.

Trevlig helg!

Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0