Äntligen fredag


Det är så skönt med fredagar, för jag är alltid ledig då eller ledig och ledig. Det finns alltid något att pyssla med här hemma som man inte hinner med när man jobbar -inte jag i alla fall.



Så idag har jag städat, tvättat, strykit (det tog en hel timme). Varit ute och gått med Rossi. Sedan har jag även varit på zumba med äldsta dottern. Det är väldigt roligt. Har ni prövat det- inte? Då tycker jag ni ska pröva det. Kan varmt rekommenderas )). Man blir så glad av det och får en riktig energi kick.



Det här är lite av de saker jag fyndade på loppis förra helgen Kul! Imorgon blir det loppis igen. Och renoveringen fortsätter av våran tvättstuga :)).

Ha nu en bra fredag.

Kramar Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0