Tips!

 
Kan tipsa er om en alldeles underbar bok som jag har köpt nu på ica.
 
 
Jag tänkte ta en hel del recept därifrån i år. Roligt att pröva något nytt.
Annars brukar man oftsat köra på samma år efter år (ialla fall så gör jag
det) men lite nytt kan man nog ha i år på julbordet.
 
Kan verkligen tipsa er om den och snygg är den med ;).
 
Tänk att vi hade 1.a advent igår. Nu går det fort. Dagarna är det jobb
och på kvällarna ska jag hinna med så mycket som att julstäda, baka
godis, matbröd m.m. Men det tycker jag bara är roligt så det gör inget.
 
Har köpt några få julklappar. Har ni köpt några än?
 
Minus 17 grader stod det nu imorse på mätaren. 
Trodde inte att jag såg rätt fick titta några gånger. Usch! Lite väl kallt.
 
Klä på er ordentligt om ni ska ut idag.
 
Kraam Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0