Måste bara få visa....

 
Taaadddaa......En kyrka! Det är inte vilken kyrka som helst.
Den kommer från min mans morfar som har snickrat den själv
och gett den till sin fru som i sin tur har gett den till sin ena dotter
som i sin.....nej- bara skoja. Den har till slut kommit hem till oss.
Vi fick den av svärmor min mans mamma, ja ni fattar va?
 
Ja, ialla fall så flyttade den hem till oss innan jul och vi tycker
så mycket om den. Har en liten belysning tänd inuti som lyser
om kvällarna. Små tomtar som fyndast på loppis för 5 :-/ st.
 
 
 
Här är en riktigt gammal tomte jag hittade på loppis för några
år sedan,
Barnen tycker den är ful som stryk men jag gillar den på
något konstigt vis ;).
 
Ikväll får min man och jag rymma hemifrån för våran dotter
ska ha fest här hemma. Förberedelserna har pågått hela dagen
så det blir säkert bra. Det har dukats, handlast mat ja- allt som hör till.
 
Tänk att vi snart har ett nytt år! Vad har detta året tagit vägen.
Det har gått så fort.
 
Ha nu en skön fredag kväll.
 
Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0