Konstig Mamma

 
 
Mina barn tycker ibland att jag har lite konstiga ideer- konstigt eller hur?
Det tycker förstås min man med "ler". Men det är nog ganska vana nu.
 
 
Som att ikväll fick jag något ryck. Jag fick för mig nu när min man
jobbar kväll så ska jag nog ta och möblera om i köket hihi. Det var
riktigt roligt och jag blev nöjd. Men min J tyckte jag var knäpp när
jag började att möblera om när klockan var ca 19.30 ikväll.
Hon tyckte jag skulle ta det lungt istället.
 
Men min man var mindre road när han kom hem.
Varför ska du ändra om sa han- vi har haft så här i tjugo år och vi kan
väl ha så nu med -tyckte han ja. Men det tyckte inte jag. Jag tyckte att
då var det väl dags att möblera om då ;). Fast nu måsta han ju flytta
taklampan och det blev ju mera jobb för honom men det går fort - tyckte
jag hihihi. Men det ska göras si och så oj, vad omständigt allt blev.
Men jag ger honom några dagar så han får fundera lite hur han ska
göra men till helgen ska det vara klart.
 
Känner ni igen er ;)).
 
 
Älskar hyacinter har de nästan överallt (Lite suddiga bilder).
Måste lära mig att hålla kameran stilla och inte ha så bråttom
( som jag brukar ha med allt).
 
Ha det gott!
 
/ Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0