Under buskarna

Härom dagen så hittade otroligt men sant några pyttesmå söta mini penseer´. Fråga mig inte vad jag gjorde där under .....hihihi. Men det är kanske inte så konstigt, är det någon fler som har varit med om samma sak. De måste ha frösått sig själva där.
 
Här hemma packas det och fixas/planeras för i till helgen så får min mellersta dotter E sin egna första nyckel till en sin lägenhet. Spännande tycker både hon och jag. Men vill ha kvar alla mina barn hemma men det är ju så här det är - livets gång. Jag kommer själv ihåg vad det planerades/fixades innan vi (käre M och jag kunde flytta in i våran lägenhet. Det var som igår, det är något speciellt :).
 
Lill tjejen är hemma från skolan och är sjuk i feber/ ont i halsen men hoppas att du snart är på benen. Krya på dig.
 
Stora tjejen J är nu i sluttampen på sitt Mc- kort. Nu är det lite nervöst för både säkerhetskontrollen och uppkörningen. Lycka till lilla vän -)
 
Annars blir det att åka till jobbet om en liten stund men först lite små fix hemma.
 
Vad pysslar ni med under veckan.
 
Kram
Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0