Fynd hos grannen

 
 
 
För några helger sedan så hade jag och min granne samlat ihop lite saker som vi inte behövde/ville ha kvar. Så vi gjorde ett "spontan"- loppis här hemma på gatan. Det gick bra sålde lite saker- kul. Men jag skulle inte tittat över till grannens bord- oj, så mycket fint hon hade.
 
Köpte den här helt underbara lådan av henne som jag har satt ljus i. Blev riktigt nöjd. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska måla lådan vit eller inte- vad tycker ni??
 
 
Köpte även dessa två "lådor" av henne. Den ena rymde 1 liter och den andra var 2 liter. Satte ner varsin blomma i. Blev fint. Men dessa ska jag inte måla tycker att de är fina som de är.
 
 
Om ni undrar om jag gick med vinst på våran loppis så kan jag berätta att jag gick plus minus noll. Men vi hade en mysig fin dag tillsammans ;)
 
Ha nu en riktigt bra vecka.
 
Kramar Susanne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0