Vårtecken



Våren är faktiskt på väg. De här blommor just nu på tomten, tror att den heter forsythia?
Någon som vet?



Det här vet väl alla vad det är för något?













Alla de här härliga blommorna växer på min tomt. Visst är det helt underbart! Man måste bara stanna upp i bland och titta efter och inte bara rusa förbi. När jag kom hem i kväll så såg jag dessa helt underbara små blommorna. Var bara tvungen att ta fram kameran och visa er, vart så glad av de.

Hoppas ni får en fin vecka.

Kramar Susanne
 

Kommentarer
Postat av: Elott

Ja, tydligen är det så att man måste stanna upp lite och titta sig omkring för att upptäcka våren. Måste erkänna att jag bara i all hast konstaterade att forsythian blommade i helgen, men övriga blommor på tomten har jag nog bara sprungit förbi. Förmodligen på grund av kylan... Sorgligt att man missar så mycket. Tack för fina fotografier, de påminde mig om att gå ut och kika lite extra i rabatterna! :)

2012-04-23 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0