Tvättstugan!



Nu ska ni äntligen få se tvättstugan. Så här såg den ut tidigare innan vi gjorde om den. Jag låter bilderna tala för sig själva.









Lite mörk bild, sorry.



Under pågående renovering. Det är jobbigt när man håller på att renovera för det drar med sig så mycket mera, eller hur.



Så här ser det nu ut. Fått tag i en gammal tvättbräda som har fått lite färg på sig.



Här satt tidigare skåpen. Nu har det kommit upp en hylla istället.





Några gamla strykjärn.





En gammal blus som jag har fått av min Mormor för längesen.



Sytt ett draperi och satte upp det där vi tidigare hade garderobsdörrarna. Vart väldigt bra!





Satte även på ett nytt tyg på strykbrädan som jag hade liggandes. Den uppmärksamme såg att jag hade ett annat tidigare ;).



Det kom även på lite spets runt om på strykbrädan. Så nu är det roligt att stryka hihihi.







Fick äntligen en stege av mina barn i födelsedags present har suckat efter en sådan lääänge. Tack gulliga.





Fick nu en lång vit bänk att ha saker på. Me like!





Fick även komma in en pall (köpt på ikea) som är målad vit (träfärgad förut) som jag har satt lite decupage på.

Det vart mycket bilder idag. Hoppas att jag inte tröttat ut er. Vi vart väldigt nöjda med tvättstugan den känns faktiskt större nu än förut. Vi rev ner tapeten som var med blå små blommor och satte dit en väv som käre mannen målade vit.

Måste nu rusa in i duschen och iväg till jobbet. Ha en bra dag.

Kramar Susanne





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blev såå mycket bättre, ljusare och snyggare!

2012-04-11 @ 09:55:27
URL: http://honungssot.blogg.se/
Postat av: Elott

Fint! Visst är det härligt när man gör om och det äntligen blir klart! :)

2012-04-11 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0