Lådor!



I hallen på en hylla har jag gamla lådor. Det är gamla margarin lådor, sockerlådor. Här en en gammal spets som jag har "slängt" över lite snett (snyggt tycker jag).



 Vita långa spets handskar.






Har även en "gammal" hatt liggandes på hyllan med lite spets runt. Hatten ligger på en gammal väska en "unikabox" tror jag att det heter, fick den av min mormor för länge sen. Lådorna är även bra till förvaring. Har lite allt möjligt i mina som tex´mössor/vantar/filtar. Super!


Ikväll kommer min käre mannen hem och det blir så roligt att se honom igen.
Ska iväg och handla lite mat idag så att vi kan mysa med något gott ikväll :).

Idag kommer det lite regn/blötsnö ner.

Men får göra det mysigt inne istället med tända ljus i massor.

Ha det gott!

Kramar Susanne




Kommentarer
Postat av: Elott

Ja, detta väder... Som sagt, mysa inomhus med ljus är väl det man får göra i väntan på riktig vår...

2012-04-22 @ 09:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0