Kunde inte låta bli...



Solen skiner idag så jag vart så sugen på att pynta altan med lite pelargoner. Får väl ta in de om det blir alldeles för kallt.



Så jag köpte hem några stycken pelargoner. En mårbacka fick jag tag i (bara älskar de :) de är de finaste av alla pelargoner tycker jag. Visar nog mycket blommor har jag kommit på med men det är ju så roligt med blommor och allra helst den här årstiden som vi har framför oss. Utanför så ser ni växthuset som jag inte har gjort i ordning ännu men jag hinner med det med (har ju inte varit så bra väder på sistone som ni nog har märkt).

Ska nu fortsätta att städa lite granna och packa lite för imorgon. Vi ska på en liten weekend semester hela familjen. Det ska bli så skönt att få komma hemifrån ett tag och bara umgås med alla barnen och käre mannen.

Ha en riktigt skön fredag.

Kramar ifrån mig!

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0