Det bästa vi har.....



Tänk det bästa vi har är barnen. De är så gulliga och hjälpsamma.



Igår åkte jag tidigare hemifrån än vad jag brukar, hade lite jag skulle göra innan jobbet. Sen kom jag hem mycket senare än vad jag brukar också göra hade lite på jobbet att pyssla med innan jag kunde åka hem och ta kväll. Min mellersta och lilltjejen var så snälla så de hade tvättat massor med tvätt, diskat, dammsugit och gjort lite mera som jag annars skulle ha gjort. Nog har man snälla ursöta barn allt när man är tvungen att jobba över.

Älskar er över allt annat.

Pussar och kramar till alla mina barn.

Ha nu en mysig fredag.

Kramar Susanne 

Kommentarer
Postat av: Josefine

pussss

2012-04-13 @ 18:37:47
Postat av: Emma

Älskar dig med pusselipusss

2012-04-15 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0